wtorek, 31 stycznia 2012

Dzień dobry!

Po 25 latach zmieniłam sposób odżywiania, tfu! zaczęłam dbać o to, co jem. Radykalnie. A przy okazji polubiłam gotowanie i wszelakie eksperymenty kulinarne. :)



Nie znajdziesz u mnie przepisów z mięsem, mąką, makaronem, mlekiem, masłem, cukrem, solą, kaszami i resztą nabiału... Dlaczego? Dla zdrowia. Produkty te nie służą mi. W mojej kuchni królują owoce i warzywa. I świetnie się razem bawimy. :) Jest kolorowo, zdrowo, a niekiedy twórczo. :)) Nie zawsze mam czas na długie zabawy, dlatego staram się, żeby dania były proste i szybkie do przygotowania. I najważniejsze, bazuję na łatwo dostępnych produktach. A pomysły nigdy mi się nie kończą. Dlatego zamierzam dzielić się z Wami moimi kuchennymi inspiracjami. :)))

Oby przepisy okazały się dla Was pomocne! 
vegetivna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz