wtorek, 14 lutego 2012

Naleśniki cieciorkowe

Kiedyś pisałam, że nie jadam produktów mącznych. Nie znałam wtedy mąki z ciecierzycy. Bio i bezglutenowa. Jej niezwykłe właściwości przetestowałam na naleśnikach, bez jajek! Efekt? Śniadanie na ciepło pierwsza klasa! :)


Składniki:
150 g mąki z ciecierzycy
1 szklanka mleka sojowego
woda
olej słonecznikowy

Do mąki dolewać stopniowo mleko. Zmiksować na dość gęstą masę. Dodać 2-3 łyżki wody i tyle samo oleju. Ciasto naleśnikowe powinno mieć konsystencję rzadkiej śmietany. Rozgrzać patelnię, wylać łyżkę ciasta i smażyć z obu stron. Naleśniki są dość grube. Moje nie wyszły duże jak patelnia, ale i tak mają swój urok. :)

Podawałam je na słodko z konfiturą truskawkową, oczywiście własnoręcznie zrobioną letnią porą. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz